Общи условия за ползване

                            

                            I. УВОДНИ  РАЗПОРЕДБИ

 

Чл.1.  (1)  Собственик и администратор на  Електронния магазин на БМК е дружеството „Българска монетна къща“ ООД,  ЕИК  по  БУЛСТАТ 201319960 и ИН по ЗДДС BG 201319960, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к.1504,  р-н Оборище

(2). Тези Общи Условия определят правилата и условията за използване на Електронния магазин на БМК, www.bch.bg (наричан по-долу: Електронен магазин на БМК), и уреждат отношенията между „Българска монетна къща“ ООД в качеството му на продавач и оператор на същия и клиента при сключването на договор за покупко-продажба на стоки от разстояние.

(3) „Българска монетна къща“ ООД  поддържа този уеб сайт с цел подобряване на обмена на информация със своите клиенти, за нуждите на търговския оборот и за улесняване извършването на поръчки от клиентите на дружеството.

(4) Чрез осъществяване на достъп и/или чрез използването на уеб сайта на „Българска монетна къща“ ООД, ползващите лица автоматично потвърждават, че настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ са им станали известни и са ги разбрали, както и че са съгласни и обвързани със същите, при спазване на приложимите законови разпоредби.

(5) При използването на уеб сайта www.bch.bg ползващите лица се запознават с „Политика за използване на бисквитки и с Политиката за защита на личните данни на „Българска монетна къща“ ООД, които са публикувани и достъпни на сайта, като предоставят съответните съгласия и потвърждения по указания начин .

(6) В случай че ползващо лице не е съгласно с настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ, то не следва да използва този уеб сайт и Електронния магазин на БМК за целите , посочени в ал. (2) по-горе .

(7) Недействителността на отделни разпоредби от тези Общи условия, не засяга действителността на останалите разпоредби.

 

                      II.  ДЕФИНИЦИИ

 

                Чл.2. За целите на настоящите Общи условия посочените по-долу понятия ще е  употребяват със следното значение:

 

„Продавач“  - дружеството „Българска монетна къща“ ООД

 

Клиент/ Клиенти“ – е всяко физическо лице или юридическо лице, което се е съгласило с настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ и което използва уеб сайта www.bch.bg по какъвто и да е начин, включително, но не само като го разглежда, прави поръчки през него, купува, връща стоки и ползва предвидените в Електронния магазин на БМК функционалности .

            „Продукт“ – всеки предмет на договор за продажба от разстояние, сключен между Клиента и Продавача през Електронен магазин на БМК „www.bch.bg“, който се предоставя на Клиента възмездно.

 

          „Регистрационен формуляр“ –  формуляр, достъпен на уебсайта на  Електронния магазин на БМК, който  позволява на Клиента да направи поръчка и да създаде отделен Клиентски акаунт;

 

       „Поръчка“ или „Заявка“ – електронен документ, чрез който Клиентът заявява на Продавача през Сайта волята си за закупуване на Продукти от Електронен магазин „.www.bch.bg“.

 

     „Уебсайт на Магазина“ или „Електронен магазин „eshop.bch.bg -          уебсайтът www.bch.bg , под който се управлява магазинът и набор от уебсайтове, свързани с него (целева страница), работещи в домейна bch.bg – платформа за онлайн търговия на електронен адрес: https://www.bg/shop/ .

 

   „Център  за обслужване на клиенти“  – Национална телефонна линия за обслужване на Клиенти на Продавача, чрез която се предоставя информация за Продуктите, може да се направи нова поръчка и да се проследи направена поръчка през Електрон магазин на БМК;

 

  Клиентски акаунт“  – панел, който е маркиран с индивидуален имейл адрес (същият  е и „лог-ин“ инструмент) и парола, зададени от Клиента, позволяващ на Клиента да използва пълната функционалност на Електронния магазин на БМК, като може да достъпва същата през избор на функцията „Моят акаунт“, налична на уебсайта на Магазина;

 

„Общи Условия“ – настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ за използване на Електронен магазин на БМК;

 

„Правила за поръчка“- правила за реда и условията за сключване на Договор за продажба на продукти предлагани от и чрез Електронният магазин на БМК;

 

„Договор за покупко-продажба“  - договор за покупко-продажба на Продукти от и чрез Електронния магазин, сключен от разстояние  между Клиента и Продавача , съгласно настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ за ползване на Електронния магазин на БМК, неразделна част от който са тези Oбщи условия;

 

„Доставчик“  - субект, с който Продавачът си сътрудничи за доставка на Продуктите, предлагани за продажба от и чрез  Електронният магазин на БМК.

 

Чл.3. (1) Настоящите Общи условия си прилагат еднакво по отношение на Клиенти юридически и физически лица. С използването на платформата Електронен магазин на БМК Клиентът се съгласява с настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ, които подлежат на едностранна промяна от страна на Продавача . За актуални се считат ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, които са публикувани и достъпни на платформата.

(2) Продавачът полага всички усилия, за да гарантира, че   използването на уебсайта на Електронен магазин на БМК, включително акаунта на Клиента, е възможно за интернет потребители, използващи всички популярни уеб браузъри, операционни системи, видове устройства и видове интернет връзки. Минималните технически изисквания за използване на уебсайта на Електронния магазин на БМК са: уеб браузър поне Edge 12 или Chrome 21 или FireFox 28 или Opera 12.1 или Safari 7 или по-нова версия, с активиран Javascript и интернет връзка с честотна лента от най-малко 256 kbit/. Уебсайтът на Електронния магазин на БМК е адаптивен и динамично се приспособява към всяка резолюция на екрана, използван от Клиента.

 

            (3). Продавачът информира, че уебсайтът на Електронният магазин на БМК използва „бисквитки“, които се записват на устройството на потребителите. „Бисквитката“ е малък файл, състоящ се от текстова информация, съхранявана от даден уеб сайт  на твърдия диск на компютър на потребителя, както временно, докато посещението, така и за по-дълги периоди в зависимост от вида „бисквитка“.  Подробна информация и условията на Електронния магазин на БМК за използване на „бисквитки“ можете да намерите в  „Политиката за използване на бисквитки“.


III. РЕГИСТРАЦИЯ И ПОДДЪРЖАНЕ НА КЛИЕНТСКИ АКАУНТ

 

Чл. 4 (1). Клиентът получава достъп до Електронният магазин на БМК при достъпване на уебсайта на магазина. Създаването на клиентски акаунт не е необходимо за сърфиране в уебсайта на магазина.

(2). Услугата за управление на клиентски акаунт е достъпна след регистрация в съответствие с условията, описани в настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ за използване на Електронният магазин на БМК и се състои в предоставяне на Клиента на специален панел на уебсайта на Магазина, позволяващ му, наред с другото, да  проследява историята на вече изпълнените поръчки.

(3). Регистрацията в Електронният магазин на БМК се извършва чрез попълване на Регистрационната форма. До съобщението за потвърждение на поръчката, Продавачът изпраща на Клиента покана за използване на услугата „Акаунт на клиента“, която съдържа връзка за активиране на услугата. Акаунтът остава неактивен, докато Клиентът не го активира и не даде съгласие за предоставяне на услугата. След приключване на активирането  Клиентът получава достъп до Клиентския си акаунт, който е регистрирал по посочения тук начин.

(4) След активиране на Клиентския акаунт е налична възможността за сключване на договор за покупко-продажба и доставка на предлаганите от Електронният магазин на БМК Продукти, както и възможността да се извършват всякакви плащания във връзка със сключените договори. Допълнително, Клиентът има право и възможност да получава информация и да предостави съгласие за получаване на маркетингови съобщения за нови Продукти, включително за  преглед на техните характеристики, цени и условия за доставка, да  упражни право на отказ от договора, сключен от разстояние за стоките, предлагани от Продавача, за които правото на отказ от договора е приложимо;

 

               IV. Сключване на договор за покупко - продажба

 

Чл.5. (1). Клиентът може да сключва Договор с Продавача, като използва формата за поръчка, която е налична в Електронният магазин на БМК.

(2). Договорът се смята за сключен с потвърждаването на поръчката от страна на Продавача и при спазване на условията по чл. 6 от настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ.

            (3). Потвърждаването на Поръчката от Продавача се извършва в срок от 1 (един) работен ден, от понеделник до петък.

            (4). Клиентът има право да коригира въведени грешни данни за Поръчката до момента на потвърждаването ѝ.

            (5). С потвърждаването на Поръчката Клиентът получава фактура в електронен вариант.

            (6). Клиентът има възможност да се свърже с Продавача относно поръчката, включително и за възможността за отказ от нея, чрез имейл адрес: shop@bch.bg  или чрез обаждане на Националната телефонна линия за обслужване на клиенти на тел.02/8145066 (стандартна телефонна тарифа).

 (7). Продавачът информира Клиента за актуалния статус на Поръчката чрез електронна поща, Клиентът може също да провери статуса на Поръчката, като влезе в своя Клиентски акаунт или се свърже с Центъра за обслужване на клиенти на БМК.

 

                 V. Поръчки при Електронен магазин на БМК

 

Чл.6 (1). Поръчка в Електронният магазин на БМК може да бъде направена както от нов клиент, така и от Клиент, който има клиентски акаунт.

            (2). Поръчки в Електронният магазин на БМК могат да се правят 24 часа в денонощието. Поръчки, направени след 12:00 часа и по време на официални празници в страната, се обработват на следващия работен ден. Продавачът си запазва правото на временна недостъпност на Електронния магазин на БМК поради технически повреди, профилактика или модернизация  или в случай на непредвидена повреда. 

            (3). Създаването на поръчка включва:

            3.1.  самостоятелно добавяне на продукти  в количката;

3.2.  коректно попълнени данни за контакт – две имена, точен адрес за доставка, телефон за връзка, имейл адрес.

3.3. посочване начина на плащане

3.4. проверка на коректността на въведената/избрана информация относно Поръчката, по-специално броя и вида на поръчаните продукти, място на доставка, възможни разходи за доставка и начин на плащане;

3.5. отбелязване на декларацията за приемане на съдържанието на ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ;

3.6. потвърждаване на поръчката чрез натискане на бутона „Поръчай“; След завършване на Поръчката в Електронният магазин на БМК, Клиентът ще получи съобщение, с посочване на общата стойност на Поръчката (включително възможни данни за плащане на Поръчката) на имейл адреса, посочен в Регистрационната форма. Изпращането на обобщено съобщение не представлява приемане на Поръчката от Продавача по смисъла на чл. 5, ал. 3 по-горе.

3.7.  След получаване на поръчка и изпращане на съобщението по т.3.6. по-горе, сътрудник на "Българска монетна къща"  се свързва с Клиента на посочения за връзка  телефонен номер, в срок до 24 часа за уточняване срока на доставката.

 

     VI. Поръчки, направени чрез Националната телефонна

линия за обслужване на клиенти

 

Чл. 7.  (1) Поръчки, направени през Националната телефонна линия на БМК за обслужване на клиенти, не изискват предварителна регистрация по реда на Раздел ІІІ по-горе или достъпване  до  Клиентски акаунт в Електронният магазин на БМК.

(2). За Поръчки през Националната телефонна  линия на БМК и сключване на договор за покупко-продажба, Клиентът следва да предостави необходимите данни: две имена, адрес за доставка и телефонен номер за връзка и да избере метод на плащане.

(3). След уточняване на всички детайли по Поръчката, консултантът обобщава и предоставя на Клиента за потвърждение:

  1. информация относно поръчаните Продукти;
  2. общата цена за Продуктите и Доставката;
  3. метода на плащане както е избран от Клиента;

 

                  VII. ЦЕНА И ПЛАЩАНЕ

 

            Чл. 8.  (1) Всички цени на Продуктите, публикувани на уебсайта на Магазина, са в български лева и включват данък върху добавената стойност (ДДС).

(2). Цената не включва разходите за доставка, за които Клиентът ще бъде информиран след добавяне на Продукт в количката или по време на разговор с консултант за обслужване на клиенти при условията на Раздел VІ от настоящите Общи условия.

(3). Информация за общата стойност на Поръчката, която включва цената на Продукта и разходите за доставка, се обявява в Електронният магазин на БМК  и/или предоставя всеки път, след като Клиентът добави Продукт в количката и премине към етапа на избор на метод на плащане или се предоставя от Консултант за обслужване на клиенти при условията на Раздел VІ по-горе. 

            (4). Продавачът издава фактура, която се  и прилага към поръчаните Продукти, изпратени на Клиента

(5) При извършване на Поръчка, Клиентът може да избере от наличните начини на плащане:

  • Плащане с наложен платеж (при доставка на Поръчката) - плащането за Поръчката следва да бъде извършено в момента на доставка на Продуктите;
  • С дебитна или кредитна карта Борика, Visa и Mastercard

При избор на онлайн плащане с карта, Клиентът се съгласява ,че плащането ще бъде изтеглено от банковата му карта в момента на транзакцията. Продавачът не носи отговорност за размера на таксите, които банката/банковата институция, издател на дебитна или кредитна може да начисли при извършването на транзакцията.

По банков път на посочената в документа за покупка от Продавача банкова сметка

            При избор на плащане по банков път, в основание за плащане, задължително трябва да бъде отбелязан номера на фактурата, издадена от БМК.

 

(6) Продавачът обработва поръчките от Електронният магазин на БМК  след получаване на  плащането, извън случаите на плащане с наложен платеж при доставка на поръчката. 

 

               VIII. ДОСТАВКА 

 

чл. 9 (1) Продуктите се доставят на Клиента, на пощенски адрес, точно посочен от него при подаване и регистриране на Поръчката в Електронният магазин на БМК. 

(2) Продавачът доставя Продуктите до съответните пощенски адреси само на територията на Република България.

(3) Поради спецификата на продуктите, предлагани от  Електронният магазин на БМК и техният стандартизиран характер, „Българска монетна къща“ не предлага опцията за преглед на пратката, преди тя да бъде заплатена по избрания от Клиента метод на плащане.

(4) Ако Продуктите не бъдат получени от Клиента на адреса съгласно данните по приетата поръчка , пратката може да бъде изпратена повторно на Клиента след съгласуване и в срок от  2 (два) работни дни и след окончателно уточняване на подробностите с Продавача, като разходите за повторното изпращане в тези случаи са за сметка на Клиента.

(5) Изпратени Продукти по приета за изпълнение поръчка, които не бъдат получени от Клиента на посочения пощенски адрес и при повторно изпращане съгласно предходната разпоредба, се връщат на Продавача и договорът се счита за развален. Платените по банков път суми се възстановяват на Клиента по изрично посочена от него банкова сметка, без Продавачът да дължи каквито и да е други такси и/или разноски.

(7) Продавачът си запазва правото да се свърза с Клиента по имейл или телефон за проверка и уточняване на необходимите данни за доставка .

 

                   IX. ПРАВО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО- ПРОДАЖБА. РЕКЛАМАЦИЯ

 

Чл. 10 (1) Всеки Клиент, който е  сключил Договор за покупко - продажба, може да се откаже от Договора, без да посочва причини, като подаде до Продавача декларация за отказ от Договора за покупко - продажба в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на Продукта.

 

(2) При отказ от Договора за покупко - продажба по предходната разпоредба,  Клиентът изпраща на Продавача преди горепосочения срок декларация за отказ. Потребителят може, но не е длъжен, да използва образеца на декларация, приложен към настоящите Общи условия.  Декларацията може да бъде изпратена и по електронен път на електронен адрес: shop@bch.bg. 

 (3) Ако декларация за отказ от Договора за покупко - продажба е изпратена по електронен път, Продавачът незабавно потвърждава получаването на декларацията.

(4) Клиент, който упражни правото на отказ от Договора, поема преките разходи по връщането на Продуктите. Продуктите следва да бъдат върнати заедно с декларацията за отказ не по-късно от 14 (четиринадесет) дни от датата на отказа от Договора за покупко – продажба във вида в който са получени. Отказалият се Клиент се задължава да изпрати върнатите  Продукти  на следния адрес: ДП - офис Спиди- гр. София, ул. „Цар Иван Асен ІІ“ N 39; ДП Еконт, гр. София, ул. „Виктор Юго“ N 7,телефон: 0882431603 (за своя сметка).

            (5) Продавачът незабавно, но не по-късно от 14 ( четиринадесет) дни от датата, на която му е била връчена декларацията за отказ от Договора за покупко – продажба, възстановява всички направени плащания на цената на Продуктите.

(6) Възстановяването на покупната цена се осъществява по следния начин:

а. Aко цената е била заплатена от Клиента по банков път – чрез възстановяването ѝ по същата банкова сметка на Клиента, без разходите за доставка;

  1. Ако цената е била заплатена от Клиента с наложен платеж – сумата за Продуктите , без разхода за доставка се връща с банков превод по предоставена от клиента банкова сметка или чрез пощенски запис чрез „Български пощи“ ЕАД;

(7) Цената може да бъдат възстановена на Клиента и по друг начин, ако той изрази изричното си съгласие за използване на друго платежно средство или платежна система и при условие, че поеме разходите за услугата, която е избрал.

(8) Продавачът има право  да задържи възстановяването на платената цена, докато не получи обратно Продуктите или не получи индивидуално доказателство за изпращането им обратно, в зависимост от това кое събитие настъпи първо.

 2. Ако цената е била заплатена от Клиента с карта - сумата се възстановява с обратна операция по картата в срок от 5 работни дни.

Чл. 11.(1) Продавачът носи отговорност пред Клиента  за несъответствието на Продуктите с приетата за изпълнение поръчка и съответно Договора за покупко - продажба.

(2) За да подаде рекламация, Клиентът трябва да се свърже  с Продавача под каквато и да е форма: на имейл адрес: shop@bch.bginfo@bch.bg  или на телефон 02/8145066 (стандартна телефонна тарифа)

             

чл. 12. (1) Ако при получаване на доставка се установи, че Продуктът страда от недостатък, Клиентът незабавно уведомява Продавача за открития недостатък на следния електронен адрес: info@bch.bg/ shop@bch.bg  или като се обади в центъра за обслужване на клиенти, на тел. 02/8145066 (стандартна телефонна тарифа).

(2) Клиентът следва да посочи предмета на рекламацията, номера на поръчката, предпочитания начин за разрешаване на въпроса, предпочитано средство за контакт.

 (3) В случай на констатиран от двете страни по Договора недостатък, Клиентът има право да иска замяна на Продукта за сметка на Продавача, а в случаите на съществен недостатък – да се откаже от Договора.

(4) За страдащи от недостатък ще се считат Продукти, които не отговарят на законовите изисквания или не са доставени в договореното количество. Повишената чувствителност или алергична реакция към доставените Продукти не може сама по себе си да се счита за недостатък на Продукта.

 (5) Снимките на продуктите в Електронният магазин на БМК са илюстративни, например, опаковката или формата на Продукта може да се различават от доставеното.

 (6) При подадено съобщение за открит недостатък на Продукт, Продавачът се свързва с Клиента в срок до 1 (един) работен ден и периодично го информира за развитието на въпроса, както и за крайното решение, което не може да бъде взето по-късно от 5 (пет) работни дни, считано от фактическото изясняване на обстоятелствата.

 

                X. АВТОРСКО ПРАВО

 

чл. 13.  (1) Електронният магазин на БМК е собственост на Продавача. Всички търговски марки, марки за услуги и имена, предоставени за разглеждане на уебсайта на Магазина, са собственост на Продавача или правото за използването им от Продавача произтича от отделни споразумения с упълномощени субекти. Текстът, графичните материали и ИТ решенията, съдържащи се на уебсайта на Магазина, са защитени от закона.

            (2) Електронният магазин на БМК , както и отделните негови елементи, не могат да бъдат променяни, копирани, разпространявани или публикувани с търговска цел, освен с предварителното писмено съгласие на Продавача.

(3) Потребителите на уебсайта на Електронният магазин нямат право да използват материалите и произведенията, публикувани на уебсайта на Електронният магазин, без предварителното изрично съгласие на Продавача. При нарушение на което и да е от правата на интелектуална собственост, свързани с материалите и произведенията, публикувани на сайта на Електронният магазин, нарушителите носят съответната пълна отговорност за всички причинени вреди по отношение на  Продавача и авторите на отделни произведения.

(4) Използвайки уебсайта на Магазина, потребителят е отговорен за всяко поведение, което нарушава закона, и за всички вреди, произтичащи от такова поведение, включително и спрямо трети страни

(5) Продавачът има право да блокира достъпа до Клиентския акаунт, ако Клиентът действа в ущърб на Продавача, както и в случай на действие във вреда на други Клиенти, при нарушаване на законови разпоредби или разпоредби на тези ОБЩИ УСЛОВИЯ, а също и когато блокирането на достъпа до Клиентския акаунт е оправдано от съображения за сигурност, по-специално нарушаване на сигурността на уебсайта на Електронния магазин на БМК или други хакерски дейности. Блокирането на достъпа до Клиентския акаунт по горепосочените причини продължава за периода, необходим за разрешаване на проблема, представляващ основание за блокиране на достъпа до Клиентския акаунт.  Доставчикът на услуги уведомява Клиента за блокиране на достъпа до Клиентския акаунт и безплатни услуги по електронен път на адреса, посочен от Клиента в регистрационната форма.


        XI. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ ПО ПОДДЪРЖАНЕ НА КЛИЕНТСКИ

                                   АКАУНТ ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ

 

чл. 14. (1) Договорът за поддържане на регистриран по реда на тези Общи условия Клиентския акаунт, се сключва за неопределено време.

(2) Както Клиентът, така и Продавачът могат да прекратят договора за предоставяне на електронни услуги, по поддържане на клиентски акаунт по - всяко време и без да посочват мотиви, при условие че се запазят правата, придобити от другата страна преди горепосоченото прекратяване.

(3) Клиентът, регистрирал Клиентски акаунт, прекратява договора за предоставяне на електронни услуги чрез изпращане на съответното писмено предизвестие до Продавача.

(4) Декларацията за прекратяване на Клиентски акаунт може да бъде изпратена на имейл адрес shop@bch.bg. В този случай Акаунтът на Клиента и неговото съдържание ще бъде заличен  в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на такова уведомление при Продавача.

(5) Продавачът прекратява договора за предоставяне на електронни услуги, като изпраща на Клиента съответната информация на посочения от Клиента при регистрацията електронен адрес. Декларация за прекратяване на договора за поддържане на Клиентския акаунт трябва да бъде изпратена до 14 (четиринадесет) дни преди планираната дата за заличаване на Клиентския акаунт.

(6) Продавачът има право да прекрати договора за предоставяне на електронни услуги с незабавен ефект, ако Клиентът наруши разпоредбите на ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ и ако Клиентът, въпреки изпратеното искане, не прекрати нарушенията в определения срок.

 

                                    XII. ИЗМЕНЕНИЯ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

 

чл. 15. (1) Продавачът си запазва правото да прави промени в настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ, включително да взема предвид промени в законовите разпоредби, промени във функциите, предлагани чрез Електронният магазин на БМК, въвеждане на нови услуги в Електронният магазин на БМК, по-добра защита на интересите на Клиентите и изясняване на въпроси, които предизвикват съмнения сред клиентите.

(2) Промяната на разпоредбите на ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ на Електронният магазин на БМК не може да доведе до загуба за Клиента на придобитите права, ако те са придобити в съответствие със закона.

(3) Всички Поръчки, приети за изпълнение преди датата на изменение на ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ на Електронният магазин на БМК, се обработват въз основа на тяхната версия,, която е била в сила в деня на подаване на Поръчката от Клиента, освен ако разпоредбите на новата версия на Общите Условия  са по-благоприятни за Клиента.

(4) Продавачът ще уведоми Клиентите за промени в ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, като изпрати информация на имейл адресите, предоставени при създаването на Клиентския акаунт, най-малко 14 (четиринадесет) дни преди планираните промени да влязат в сила. Продавачът също така ще публикува информация за промени в Общите Условия  на уебсайта на Магазина, най-малко 14  (четиринадесет) дни преди планираните промени да влязат в сила.

(5) Ако Клиентът не приема новото съдържание на ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, той трябва да уведоми Продавача в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на информацията за промяна в Общите Условия. Липсата на възражение в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата на уведомлението, в случай на съмнение, ще се счита за приемане на новата версия на Общите Условия.

(6) Промяна на формата и характера на функциониране на Електронният магазин на БМК, по-специално промяната на графичния дизайн на Електронният магазин на БМК, добавянето на нови функционалности и снимки, не представлява изменение на тези ОБЩИ УСЛОВИЯ, освен ако тези промени не са в противоречие с разпоредбите на тези Общи Условия.

 

                                        XIII. ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ

 

Чл. 16. Договорът за покупко-продажба се счита за сключен в България и се урежда от и подчинява на законите на Република България.

 

Чл. 17. Всички цени на Продуктите са в български лева, с включен ДДС.

 

Чл. 18. Всички спорове са подсъдни на компетентния български съд.

 

Чл. 19 . Всеки Клиент може да се свърже с Продавача чрез тел. 02/ 8145066  както и по електронна поща на адрес shop@bch.bg или info@bch.bg.

 

Чл. 20. Данни за връзка с Комисията за защита на потребителите: тел.: 02 / 980 25 24, факс: 02 / 988 42 18, гореща линия: 0700 111 22, интернет-страница: www.kzp.bg.

 

            Чл. 21. „Българска монетна къща“ ООД  полага максимални усилия да поддържа уеб сайта на високо качествено ниво, но не е отговорно за резултатите от софтуерните грешки, забавяния от техническо естество, както и за евентуалните загуби или пропуснати ползи в резултат на тези несъответствия. Дружеството не носи отговорност, ако при нарушения на работоспособността на програмното или техническото осигуряване на други оператори в Интернет или на телекомуникационните връзки в и/или извън страната, потребител не може да ползва частично или напълно възможностите на уеб сайта.

 

            Чл. 22. Съобразно общите разпоредби на приложимия закон, „Българска монетна къща“ ООД  не носи отговорност за каквито и да е преки, непреки, специални или последващи щети от използването на този уеб сайт, включително, без ограничения, всякакви пропуснати ползи, прекъсване на дейността, загуба на програми или други данни на информационна или друга система на Клиента при използването на Електронният магазин на БМК.

 

 

 

ПРИЕТО И УТВЪРДЕНО ОТ

БЪЛГАРСКА МОНЕТНА КЪЩА“ ООД

 

 

 

 

 

                                          ПРИЛОЖЕНИЕ № 1

 

 

Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора:

(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)

 

До  „Българска монетна къща.“ ООД, ЕИК по    БУЛСТАТ 201319960 и ИН по ЗДДС BG 201319960,

           ,

със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1504, р-н Оборище

 

С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга*

…………………………………………………………………..

- Поръчано на*/получено на*……………………..

- Име на потребителя/ите …………………………………………….

- Адрес на потребителя/ите ………………………………………………..

- Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)

………………………………..

- Дата ………………………………………………..

------------------------------------------------------

* Ненужното се зачертава.